Sprawdzone! Zrzucisz 5 kg w jeden tydzień bez wysiłku! Musisz jedynie…

Jesień i zima to pory roku, w których rozgrzeszamy się z małych kalorycznych przyjemności poprawiających nasz dzień i sprawiających, że pogoda za oknem aż tak bardzo nam nie przeszkadza. Niestety, później nadchodzi wiosna i lato, ulubiona sukienka jest za ciasna, a ty plujesz sobie w brodę, że dałaś się skusić na słodkości i kaloryczne potrawy na poprawę nastroju.

Jeśli chcesz, żeby twoja waga nie wzrosła przez zimę, nie musisz rezygnować z małych grzeszków, ale pod warunkiem że raz w miesiącu przestawisz się na dietę owsiankową. Oczyści ona twój organizm, pozwoli zrzucić kilka kilogramów, ale przede wszystkim jest bardzo zdrowa.

Na czym polega dieta owsiankowa?

Dietę owsiankową pokochały już tysiące kobiet na całym świecie. Nie dość, że dzięki niej chudniesz i zapewniasz organizmowi odpowiednie dawki witamin i minerałów, to posiłki, które spożywasz są banalnie proste w przygotowaniu. Nie będziesz musiała już stać w kuchni i w 3 garnkach przygotowywać jedzenie na kolejny dzień.

Dieta ta opiera się na spożywaniu przez tydzień jedynie produktów owsianych. Pamiętaj jednak, że powinny być to jedynie produkty pełnoziarniste i nieprzetworzone. Tylko one pomogą ci osiągnąć sukces i zrzucić kilogramy. Każdego dnia zjadasz 5 takich posiłków. Produktom owsianym może towarzyszyć odtłuszczony jogurt naturalny lub chude mleko. Oprócz nich możesz dodać orzechy, chudy ser czy owoce – wybieraj jednak te, które mają jak najmniej cukru, np. grapefruity czy jabłka. Na obiad, obok płatków owsianych, na twoim talerzu może znaleźć się pierś z kurczaka, szpinak lub marchew. Pij tylko wodę, kawę i herbatę.

Zalety diety owsiankowej

Dieta owsiankowa składa się przede wszystkim z owsa bogatego w błonnik. Dzięki niemu twój układ pokarmowy będzie działał prawidłowo, a utrudnione trawienie nie będzie twoim problemem. Owies to też bogate źródło białka oraz składników mineralnych, takich jak wapń, potas, żelazo oraz witamin – PP, E i B. Dzięki nim, będąc na diecie nie będzie towarzyszyło ci rozdrażnienie oraz spadek koncentracji. Dieta owsiankowa jest w pełni naturalna i tania.

Nie tylko tydzień

Dieta owsiankowa występuje w 3 odmianach – jednodniowej, tygodniowej i miesięcznej. W diecie jednodniowej, 7 łyżek płatków zalewamy mlekiem lub chudym jogurtem. Tak przygotowany posiłek dzielimy na 5 porcji i spożywamy je co 2-3 godziny. Dieta tygodniowa przebiega tak samo, jednak produktów dodawanych do owsianki powinno być nieco więcej – dadzą nam więcej energii.

Ostatnia i najbardziej kontrowersyjna jest dieta miesięczna. Ze względu na dużą monotonnię i możliwe wzdęcia oraz bóle brzucha, polecana jest jedynie zdrowym, dorosłym osobom. Dzielimy ją na 3 fazy. W pierwszej z nich, trwającej tydzień, 3-4 razy dziennie jemy jedynie owsiankę z chudym nabiałem. W 2 fazie, trwającej 2 tygodnie jemy to, co na diecie tygodniowej, to znaczy owsiankę z owocowymi, mięsnymi i warzywnymi dodatkami. Ostatnia faza, trwająca 1-2 tygodnie polega na tym, że powoli wracamy do normalnego, zdrowego, lekkostrawnego żywienia, ale jeden z posiłków wciąż stanowi owsianka. Dieta tygodniowa zakłada utratę 5 kg.

Jeśli chcesz zastosować dłuższą dietę owsiankową, najpierw wypróbuj tę jednodniową lub tygodniową i sprawdź, jak zareaguje na nią twój organizm. Pamiętaj, że dietę mogą stosować jedynie zdrowe osoby. W innym przypadku skonsultuj się ze swoim lekarzem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

UDOSTĘPNIEŃ
loading...
" >