Genialne! Zrobił to na ŻYWO w TVP z puszką Tigera! Internauci w szoku! [WIDEO]

Dziennikarz TVP Info Michał Rachoń na początku środowego wydania „Minęła 20” dosadnie pokazał co sądzi o reklamie, która wstrząsnęła Polską. To sprzeciw wobec krytykowanej reklamy napoju nawiązującej do Powstania Warszawskiego.

Grafika zamieszczona 1 sierpnia na instagramowym profilu Tigera pokazywała wyciągnięty środkowy palec oraz napisy: „1 sierpnia dzień pamięci” oraz „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!”.

Na wpis zwrócono uwagę w środę na Twitterze, skrytykowało go wielu użytkowników, m.in. dziennikarzy. Firma Maspex szybko usunęła tę grafikę i przeprosiła za jej publikację.

Odpowiedzialna za komunikację Tigera na Instagramie agencja J. Walter Thompson Group Poland też przeprosiła i poinformowała, że pożegnała się z osobami odpowiedzialnymi za ten wpis.

Dodatkowo Maspex przekazał 500 tys. zł na rzecz inicjatywy „Pomoc dla Powstańców”.

Tutaj natomiast nie tryskamy huraoptymizmem. Pamiętajmy, że to już kolejna taka akcja Tigera. To nic innego jak skrzętnie przemyślana reklama, dlatego ani przeprosiny, ani pieniądze nie są wyrazem skruchy ze strony dużej firmy, a jedynie kolejnym odhaczonym punktem w kampanii reklamowej.

Na początku środowego wydania „Minęła 20” Michał Rachoń pokazał usuniętą grafikę promującą Tigera oraz przypomniał, że w Powstaniu Warszawskim zginęły setki tysięcy Polaków. Następnie otworzył puszkę napoju i…

…CZYTAJ WIĘCEJ I ZOBACZ WIDEO!…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

UDOSTĘPNIEŃ
loading...
" >