Makabryczne i SZOKUJĄCE odkrycie podczas badania Całunu Turyńskiego! [WIDEO]

Naukowcy, którzy niedawno badali Całun Turyński nie mają wątpliwości: faktycznie wszedł on w kontakt z krwią człowieka zabitego w okrutny sposób. Wyniki badań zostały opublikowane w amerykańskim czasopiśmie PlosOne. Od lat toczy się dyskusja dotycząca tego, czym naprawdę jest Całun Turyński.

“Badania rozkładu atomów wykrywają nowe biologiczne dowody nt. Całunu Turyńskiego” – tak zatytułowała swój artykuł grupa naukowców z Triestu, Bari i Padwy, która badała całun.

– Skoncentrowaliśmy się zwłaszcza na częściach materiału odległych od plam widocznych pod mikroskopem optycznym. Płótno zostało przebadane na poziomie atomowym w poszukiwaniu nanocząsteczek o pochodzeniu organicznym – mówił Elvio Carlino z Instytutu Krystalografii w Bari.

Odnalezione elementy mają wskazywać na pochodzenie biologiczne i pojawiają się w zauważonych proporcjach we krwi osób podczas ciężkiej traumy, po torturach. Ma to oznaczać, że Całun Turyński wszedł w kontakt z krwią człowieka zabitego w okrutny sposób.

Według tradycji, miała to być krew Jezusa Chrystusa.

Całun został odnaleziony w XVI wieku w Turynie. Od wieków trwa dyskusja nad jego autentycznością – powstała nawet specjalna gałąź nauki, syndologia, zajmująca się tylko badaniem tego płótna.

Całun badali już reprezentanci wielu dziedzin: fizyki, chemii,kryminalistyki, często dochodząc do sprzecznych wniosków.

Kościół dotąd nie zajął oficjalnego stanowiska w kwestii autentyczności całunu.

ZOBACZ FILM:

Fakt.pl

5 komentarzy do “Makabryczne i SZOKUJĄCE odkrycie podczas badania Całunu Turyńskiego! [WIDEO]

• 5 lipca 2017 at 01:39
    Permalink

kolejny beznadziejny artykuł. oczywiście bez podania źródła w poprawny i umożliwiający weryfikację sposób…. całunu nie ma sensu badać bo odbito na nim płaskorzeźbę z wizerunkiem człowieka a nie prawdziwe ciało. już dwano zostało to wykazane, zresztą wystarczy przyłożyć sobie do mokrej twarzy kawałek materiału, odbity “obraz” będzie miał zniekształcone proporcje.

• 8 sierpnia 2017 at 21:48
    Permalink

KU*wy zabily i umęczyły kogos dla wiarygodnosci. Tak religia wypiera zdrowy rozum, zrobią wszystko dla wiarygodnosci…… Skąd to wiem? Wystarczy pomyslec, od kiedy to niby na Bliskim wschodzie skad podchodzil Jezus ludzie są biali, mają niebieskie oczy I blond zarost?? Widzieliscie kiedys bialego zyda czy araba ? Albo niebieskookiego? I w dodatku blondyna? Tyle w temacie. Dziekuje I do widzenia. Europejski rzymski bożek stworzony naie podobienstwo Mitry, a Mitra na podobienstwo innych poprzednich bóstw egipskich historia nie gryzie wystarczy poronwac podobienstwa poczytac zainteresowac sie, nie jeden Chrystus ukrzyzowany, zmartwychwstaly I rodzony z dziewicy.

• 8 września 2017 at 17:46

B Z D U R Y !!!

• 6 października 2017 at 23:39
    Permalink

Wiele badań zostało przeprowadzonych, i wiele danych zebranych, i wiele wniosków wysnutych.
    Ci co chcą będą za wszelką cenę próbowali dyskredytować.
    Ci co wierzą, po prostu wierzą.

A całun jest płótnem z wyjątkowym obrazem utrwalonym w sposób, jaki, według mojej wiedzy a stanie wiedzy synologicznej jest nie do odtworzenia. Czyli ludzie nie znają sposobu jak uzyskać taki obraz.

Oczywiście, jak zawsze, każdy ma prawo do własnych opinii i ok. Ale nikt nie ma prawa podważać faktów.
    Kto chce niech wierzy.